maandag 14 mei 2007

maandag 14 mei

10u30 - Ferrerlaan

Werkvergadering bij Johan thuis. We nemen het contractvoorstel van EPO door. Joris heeft de zakelijke details uitgespit.

Ik neem de afslag aan de Wiedauwkaai en herinner me wat Yannick zei, gisteren, toen we het op gegeven ogenblik over het formalisme van de actuele scene hadden - in Liège, zei hij, werd op nogal wat plekken over het brainbox project gepraat: uniek, grensverleggend, een mijlpaal. Reden wellicht waarom de Vlaamse pers er wijselijk over zweeg: het radicaal nieuwe zorgt voor een onoverbrugbare afstand.

13u

Ik bel de afspraak met Aeroplastics af - geen tijd - en stuur een mailtje naar Gregory met de mededeling dat de afspraak in Tropismes een andere keer wordt.
Ik ploeg door de mailbox en delete de spam. Het gekke met die spam is: niemand leest het.
Ik stel me een wereld voor waarin lui die niets te vertellen of te verkopen hebben aan een stuk door spam produceren en anderen, die overigens wel wat beters te doen hebben, aan een stuk door spam deleten zonder dat daar een eind komt.
De menselijke geest zelf produceert zoveel spam dat elke beginneling er tot in het oneindige een bibliotheek van Borges mee nabouwen kan.
Het deleten van spam vergt een expertise die je alleen in Britse misdaadseries aantreft en zelfs dan is het precair.

Guido aan de telefoon. We hebben besloten om voorrang te geven aan het Boonboek.

Geen opmerkingen: