zondag 24 juni 2007

zondag 24 juni

De eerste zin van Der Mann Ohne Eigenschaften roffelt over het dak van de fabriek.
Jan is onder de indruk van het werk van Sarah Westphal.
Een jonge vrouw uit Maastricht wil Multimedia volgen en is om die reden naar Gent afgezakt.
Carole neemt de ruimtes door.
Ignace betreedt de mediaruimte.
Ann, de vriendin van Wim Waelput, betreedt de mediaruimte. Ook Wim Waelput zelf betreedt de mediaruimte.
Koek die catalogus van Olbrich afpakken!
Ik heb dat toch niet gezegd, zegt Waelput.
Kom kom, Waelput, zeg ik.
Het kan zijn dat ik dat gezegd heb, maar, zegt Waelput.
Maar dat ge het niet gezegd hebt, zeg ik, en dat ge het toch gezegd hebt.
Het zit zo: Koek had Olbrich iets gevraagd - wat is niet meteen duidelijk - en kreeg een zak publiciteit als aperitief. Geen mailart of zo en niks Documenta.
Allez, 't is proper, zeg ik.
Het HAP-project komt op tafel, herfst 2008 of herfst 2009. Freestate van Hendrik Tratsaert en House of Dead Artists, wat intussen 'A House' werd. Een project laten groeien, het wat tijd geven.
Ann en Wim zoeken een huis. In crox2 bekijkt een jongedame in een groen jasje het werk van Annik. 'Is dat Joke niet?' vraagt Ann zich af.
Alle andere bezoekers, een half dozijn, bevinden zich in crox3. Iemand leunt tegen de muur, iemand zit op de grond.
't Is Joke. Kwinten komt zijn gitaar halen. Wim zegt dat hij het werk van Sarah heel erg goed vindt.
Joke. Dan Piet. Dan de ouders van Piet. In crox2 Pascale De Pauw en nog iemand.
Later Sjoerd en Merlyn. Regen roffelt over het dak.
Merlyn komt het drumstel oppikken. Sjoerd meent te weten dat Rob niet terugkomt.

Geen opmerkingen: