dinsdag 9 oktober 2007

maandag 8 oktober

10u30. Reparatie van de modem. Hoeveel ik er voor betalen moet, vraag ik. Het zou nog mankeren, zegt de technieker die trouwens niet voor Telenet maar voor een bedrijf in onderaanneming werkt, de service is gratis. 'Gij kunt er toch niet aan doen dat die modem kapot is.' Het is een probleem waar ze de hele tijd door mee te maken hebben, vooral de voeding laat te wensen over. Telefoon van iemand van Radio Plus.

Ik open het raam en kijk naar een vuilkar die de straatputjes ledigt.
12u. Christophe heeft zijn schilderijen aan de muur gezwierd, drie grote en een reeks kleinere werkjes. Adriaan is sinds vorige week zo goed als elke dag aan het werk geweest. Ook vandaag tref ik hem in de ruimte achterin aan. Frank is van de partij, we bespreken de gang van zaken en rijden naar Evergem, naar Parys Printing.
Op het vlak van medewerkers streven we naar een evenredige verdeling van het daarvoor beschikbare budget. Het uitgangspunt is een grondige reorganisatie.
14u30. Ik pas de agenda aan.

Christophe en Frank zijn in de grote ruimte bezig.
De overweging om het tijdens het interview dat er aan komt over de scene zelf te hebben, het formalisme, het nieuwe academisme, de communicatiestoornis, de stommiteit van het intellectuele discours, de stommiteit van het theoretiseren.

Geen opmerkingen: