dinsdag 9 februari 2010

dinsdag 9 februari

Ik herinner me dat Tim het over Le Rideau de la Medusa had. Dat heb ik zo opgeschreven. Hij had het over Le Rideau de la Medusa. Het gordijn van de Medusa.

Ik herinner me dat Laura zei dat ze een jurk met bloemen wilde en felle felle kleuren. Ze zei dat ze dat wilde. Ze had zo'n jurk gezien, zei ze, en dat beviel haar wel.

Ik herinner me dat Ronald en Frans en Ineke aan de bar stonden. Ze waren uit Amsterdam en Haarlem naar croxhapox gekomen.

Ik herinner me dat Tim het over Jonathan Meessen had en de dictatuur van actuele kunst. Zoals we het ding kennen, een afkooksel.

Ik herinner me dat Sterling Ruby ter sprake kwam.

Ik herinner me dat Ineke zei dat ze terreinwagens PC Hooft traktoren noemen, wat met een straat in Amsterdam te maken heeft waar je wel vaker dat soort dingen ziet.

Ik herinner me dat we het over leegstand hadden.

Ik herinner me dat iemand vroeg of het lekker was en dat iemand zei dat het in orde was, waarna nog iemand vroeg of 't in orde was.

Iemand zei, herinner ik me, dat Fra Angelico en Duccio zijn favoriete schilders zijn.

Geen opmerkingen: