vrijdag 6 januari 2012

hij zegt, zij zegt

toch won Sven nog met bijna een minuut voorsprong, zegt Kevin.
Kim is klaar voor de Australian Open, bevestigde Carl.
Wat Langeveld zei: De klim bij Box Hill wordt ook voor Mark Cavendish geen walkover.
Dat is logisch, zegt Biglia, want je weet nooit wanneer ik vertrek.

Drie bladzijden sport. Ze schrijven over Coosemans, die bij Club niet langer in het doel staat, over Biglia en Clijsters en er is ook nog een stuk over Kevin Pauwels. Over meer dan wat futiliteiten hebben ze het niet. Prima. Ik wil spelen tegen Club Brugge, zegt Biglia. Dat hij tegen Club Brugge speelt, godverdomme. Ik blader door een kermis van dingen waar ik geen zak mee te maken heb. Hebben ze ooit een foto gepubliceerd van een dichter die twee woorden schrapte, verbogen over de schrijftafel in een stoïcijnse wrong, met de handen in het haar en het peertje als een holle druppel boven het gedicht. O, o, dit ziet er niet goed uit. Hij wordt gedegradeerd naar de tribune en dan gaan ze hem interviewen, he Popoulos, wat zit je hier te doen. Na je gedicht over een Poolse non had Kamp Publishers je twee gedichten op rij naar de coulissen verwezen, tijdens het toernooi kwam je er niet aan te pas en tegen de Shakespeare Seven zat je ook al op de plee.
En dan zeg je: Volgens de eindredacteur van Kamp was dat toen om mij wat rust te gunnen.

Geen opmerkingen: