vrijdag 27 januari 2012

vrijdag 27 januari

foto: Chez René

Een dag in Oostende hoeft niet per se zo af te lopen dat je in de vaargeul springt. Ik zei ja, zonder stil te staan bij het feit dat het voor televisie bedoeld was.
Ik kijk geen televisie, de avond slapend doorbrengen zint me niet. Ik heb best wat anders te doen dan naar een programma kijken dat door anderhalf miljoen imbecielen bekeken wordt die niet anders hebben en weten dan elke avond weer naar dat imbeciele vermaak kijken. Je zou voor minder geen leven hebben.
In Oostende hadden ze een preselectie van de canvascollectie. Ik sprong in de vaargeul, het werd een fijne dag.

Ik kon vlak voor het museum parkeren en het autootje werd niet weggesleept, dat viel mee. Ook 's avonds, toen ik eerst een winkelstraat deed en Leus opmerkte, die aan het fietsen was. En de jury van de preselectie viel mee. Niet iedereen leeft op slaappillen, zoveel was duidelijk.

Geen opmerkingen: