vrijdag 2 maart 2012

biodiversiteit

1 + 1 = 0. Kom me niet vertellen dat het niet waar is. Ik was met een meisje en toen we uit elkaar gingen, om maar een voorbeeld te geven, bleef weinig. Rekenen is niet alles. Van tijd tot tijd heb je je blaas te ledigen.
1 + 1 = 1. Je hoeft me niet te uit te leggen wat ik bedoel. Dat zal helemaal nooit tot je doordringen. Met wat we hebben rij ik wekelijks op dinsdag naar het containerpark. Nee schat, kijk maar eens, zie het cijfer, dat is wat er staat, ik heb hoofdpijn.
1 + 1 = 2. Als alles waar is, is ook dit waar.
1 + 1 = 3. Mama zei dat het zo was. Dat ik ooit zou begrijpen dat ze dat bedoeld had en dat ik ooit zou begrijpen dat het zo was, meer deed ze niet.
Rekenen is natuurlijk niet alles, van tijd tot tijd heb je je blaas te ledigen.
132 + 213 = 0. Dat er tijdens de rellen geen doden vielen, hadden ze aan een vergissing te danken.
Daar is wiskunde op gebaseerd, dat er geen doden vallen.

Geen opmerkingen: