zondag 27 oktober 2013

bal

Hoe ver reizen mensen in zichzelf, hoe vaak gaan ze daar, in dat ik, op de zelfpot zitten? Het spijt me, dat weet ik niet. Ik word niet betaald om dat te weten. Ik word hoogstens betaald om te kniezen om wat ik toch niet weet, en wat ik had kunnen weten interesseert me niet. De gore massa interesseert me niet. Het doet me niets, ik ben zonder interesses. Hoe ver mensen in zichzelf reizen? Dat weet ik niet. Ik stel me net zo vaak voor dat ze net zo ver gaan tot ze er dood bij neervallen en het heeft weinig zin om het daarover te hebben. Exhibitie van snorhaar! Exhibitie van knettergekke koppen! Ik wandel in een kathedraal van dingen. Ik kots en wandel, vagina die penis inslikt, oogbollen die een andere kant opkijken. Verdoofd door religie sta ik voor het zelfportret.

Geen opmerkingen: