donderdag 24 september 2015

hij zei, zij zei

Dit is van een ongezien amateurisme, klinkt het.
We moeten ons wel de vraag stellen, sputtert Jan, of die documenten wel zo gedetailleerd moeten zijn, en of we de procedure niet moeten wijzigen.
Die delen van het gebouw zijn niet geclassificeerd, en mogen dus bekend zijn, klinkt het.
Johan viel gisteren uit de lucht: Als U me de link bezorgt, zullen we die bekijken.
Mijn vermoeden, stelt Eddy, is dat het om een slordigheid gaat. Maar wat het ook is: dit kan gewoon niet.
Het is zo, legt Johan uit, dat we sommige documenten online plaatsen voor aannemers die voor ons werken.
En op de derde plaats, oreert Melinda, voor het geval u denkt dat er geen ruimte is voor verdere vooruitgang...
Het viseert één bevolkingsgroep, fulmineert Maurice, en dat vinden wij niet kunnen.
Maar, schrijft de Frankfurter Allgemeine, hij heeft in het concern ook een klimaat gecreëerd van hoge prestatiedruk en intimidatie, waarin bedrog gedijt.
Met mijn ontslag, stelt Martin, maak ik ruimte voor een nieuw begin.
Hans zegt: Alles wijst erop dat de huidige generatie B61-kernwapens nog minstens vijf jaar blijven liggen in Europa, ook in België.
Kom mij niet vertellen, reageert Wouter boos, dat de VS deze werken zullen doen als er geen ijzersterke garanties zijn van de Belgische regering dat de kernwapens er mogen blijven liggen.
Anders heeft het überhaupt geen zin, meent Donald.
Maar we kunnen dit probleem aan, zei Angela bij aanvang.
Tja, mompelt Hendrik, dat wordt improviseren, vrees ik.
De kloof tussen het nieuwe akkoord en de realiteit is inderdaad erg groot, geeft Thorfinnur toe.
En dan Hendrik weer: Het zal niet mogelijk zijn om voor elke vluchteling een ideale oplossing te vinden.
Op deze vraag, zegt Bart, bestaat eigenlijk geen antwoord.
Ze zullen ook een badge met foto meekrijgen, zegt Marc.
Zolang ik premier ben, snauwt Robert, zal ik dit Europees dictaat niet respecteren.
Eens over de grens moesten we allemaal op de grond gaan zitten, vertelt Danny.
Iedereen, voegt hij toe, zit daar als in een kippenhok op elkaar gepakt.
Het geld van mijn klanten, zegt Stephanie, komt niet op mijn rekening, maar ik moet wel mijn leveranciers betalen.
Een dag te laat je abonnement betalen en ze plukken het al van je rekening, zegt Annelien.
Daar betalen de handelaars ook voor, stelt Kris.
Wanneer een merk alleen al hun naam vermeldt is dat nieuws op zich, zegt Anton.
Hygiënisch of niet, ik wil gewoon geen boerkini's in onze zwembaden, verduidelijkt Fons.
Een mogelijke crimineel, bevestigt Stijn, zal het gevoel krijgen dat hij sneller gezien kan worden.
En je bespaart op elektriciteitsverbruik, grapt Geert.
Ook stellen we vast dat Belgen, eens over de grens, het plots niet meer zo nauw nemen, klinkt het.
Dit jaar overleden al elf mensen, merkte de Amerikaanse site Mashable op, tijdens het maken van een selfie.
Zowel mijn dokters als ik verwachten dat ik zal genezen, zegt Lloyd.
Er zijn uitzonderingen, uiteraard, geeft Simon toe.
Bij hen, zegt Ward, is de lijn tussen willen en moeten vaak heel vaag.
Dan zou ik zot zijn geworden, zegt Elke.
Sommige hotels, vertelt Albert, verhuurden hun kamers vroeger ook al overdag, maar nooit zo openlijk als nu.
Daarbij biedt Treviso, legt Albert uit, een speciale ambiance, poëzie die je niet terugvindt in een standaard hotelkamer.
Als ik de huidige plannen bekijk, zegt Bart, kan ik niet anders dan 'nee' zeggen.
Johan zegt dan weer dat ze nog volop werken aan een update van hun businessplan.
We hebben elk onze eigen cocktail van bacteriën, legt James uit. Het zijn heel subtiele verschillen, maar ze zijn er wel.
We zijn wandelende dierentuinen van bacteriën, beaamt Herman.
Ik zou mijn hand ervoor in het vuur steken, zegt Jan.
Jan over de figuur die de zakdoek vasthoudt: Dit is een vrouw die Rembrandt vaak schilderde.
Het werk doet erg aan De brillenverkoper denken, zegt Meta aangenaam verrast.
Het is je reinste spielerei waar verder niets achter te zoeken valt, merkt Bavo op.
Een experiment in oceanisch verlangen, mijmert Oscar, in elkaar opgaan, dat mij altijd heeft gefascineerd.
Mocht je iets horen, laat het ons dan weten, klonk het een beetje moedeloos.
Enkel de dame van de concertproductie wilde iets kwijt: Wellicht volgt morgen een verklaring. Of misschien ook niet.
Deze stad moet, in samenwerking met drie universiteiten die met dit thema bezig zijn, hét kenniscentrum worden als het gaat over de chronobiologie, verklaart Michael.
Aan de andere kant, specifieert Michael, heb je de nachtraven, de mensen die slechts met grote moeite en met behulp van twee wekkers om acht uur uit hun bed raken.
Met ons bioritme is het een beetje zoals met onze schoenmaat, zegt hij.
Probeer het zelf maar eens, zeg ik dan, zegt Michaël, slapen als de zon nog niet onder is.
Dit gaat over mentaliteiten, besluit hij, en eeuwenoude gewoontes. Die verander je niet in drie jaar.
Tijdens de eerste jaren aan de universiteit of hogeschool moeten studenten harde noten kraken, weet Martin.
We hebben het gebouwd rond het oude spoorweghuisje, verduidelijkt François.
Men was deze machine wat uit het oog verloren, maar, glundert hij, we hebben ze kunnen redden en restaureren.
Ja, geeft Felix toe, we waren niet van plan om het nu naar buiten te brengen.
Hij behoort, stelt Tzum, tot het soort schrijvers die nog een zin durven te formuleren die langer is dan tien woorden.
Dirk formuleert het als volgt: Dat is nu eenmaal de prijs van het succes die je betaalt.
Ze floppen tenminste al, voegt hij toe. Ook dat is een vooruitgang.
Carll grinnikt. Ik durf toch wel te betwijfelen of dat concert van Grace Jones in Brugge zijn geld wel waard was, zegt hij.
Wanneer een buitenstaander te veel inspraak wil, of met zijn fikken aan de knoppen zit, zegt Guy, klinkt het voor mij niet meer als Disclosure.
Hoe kun je nu persoonlijk geraakt worden door haar teksten, zegt Guy, als je dat te weten komt?
We kunnen aan de zijlijn staan schreeuwen, vindt Jozef, maar daar heeft niemand iets aan.
Greg en Phil, meent Stijn, zijn aanvallende types.
Ik had de benen niet, zegt Jurgen. Waarom? Tja...
Ik zou tekenen voor zo'n scenario, maar helaas kun je zoiets niet bestellen, zegt Alejandro.

Geen opmerkingen: