maandag 22 januari 2018

maandag

bleef in croxhapox hangen/ Cartouches van een fotokopieerapparaat dat nooit gebruikt werd. De vlaggen: weg. Diapositief met titelloos werk van onbekende kunstenaar. /die sinds enige tijd in de buurt van Valence woont. Een duo. Een houtsnede. Een nieuw robotje. Een stoeltje. Er is koffie. Grégory die sinds enige tijd in de buurt van Valence woont. Hangt bij de buren. Het machinegeweer is van Frank Merkx. Het werd een hotel in Nederkouter. Hout. In de Muurstraat is koffie. Is van Dirk Peers. Is van Evelin Brosi. Is van Grégory Decock. Is van Nikolaas Demoen. Is van Stijn. Kapitalisme ingeburgerd. Koffie. Lessenaar en stoeltje; herkomst: Marseille; van Grégory Decock. Machinegeweer van hout en plastic: Frank; iets wat Frank maakte met wat hij in de stockruimtes vond; waar hij gedurende enige tijd mee bezig bleef. Maarten, Brecht, Ann, Guy, inventarisatie van de stockruimte. Marseille 2012, le Château d'If, een winderige dag. /met wat hij in de stockruimtes vond. Op enkele exemplaren na uitverkocht. Papierafval: mededelingen, medelijden, correcties, informatiestroom. Paul Lovens, Jean-Marc Foussat, topaffiche; Guy googelde Toussat; zag vinyl in intercontinentale hemisfeer; likkebaarde. Peers, Dirk, 1957-2003; vijf crox-projecten, het hommage uit 2004 inbegrepen. Poster van The Gentlemen's Gentlemen, van de tweede editie, die uit 2016; nog enkele exemplaren van die poster; is Melissa, is Oshin, is Robbert, is Frank. Rooter getraceerd. /van The Gentlemen's Gentlemen. [ ] uitverkocht. Vlekken van smeerolie. Vleugels van gele was; bleef in croxhapox hangen na het project in 2004. Volzet, wat met de Ronde, wat met een rugbytoernooi te maken had. Wallpaperstreet. Wat we niet, wat we wel nodig zullen hebben. Zeventien Robots; de eerste edities zijn zo goed als uitverkocht. Zeventien Robots 5: Lieve D'hondt. Zie home page.

Geen opmerkingen: