zaterdag 21 april 2018

zaterdag 21 april

situatie
èèèèèèèèèèèè§èèèèèèèèèèèè'tttbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbn:
     <<                                                                                       ,,,,,;;:::nkuk
j§§yytttttt
                      ééééééé""""""
n'pcccù------!!!è(àçç!!!!
======jkpppppp
schets Ik poets het toetsenbord. Omdat, daarom, noem het een gril, een inval, een, een verlangen, een verlangen naar, naar, naar wat? naar, zei ik zuiverheid? ontlasting, heb ik dat gezegd, het hangt in de bedrading mens, bloedend, drie kogelgaten, een heupschot, Jespers, Jespers, heb ik ontlasting gezegd. It will be a long and painfull path, lees ik. Ik heb Ferdydurke open op bladzijde 87, de 87ste bladzijde van een Penguineditie, en het staat bovenaan die bladzijde, het is de eerste zin: For nowadays individuals, like nations, can organize their mental life almost at will, and are able to change styles, beliefs, principles, ideals, and feelings as their immediate interests dictate. [het toetsenbord zit moeilijk op de e, te vaak gebruikt, te vaak, die e, gedecimeerd, gerenneveerd, verdwenen, weergekeerd zodra Jespers weer bij z'n positieven was] Ik poets het toetsenbord, op de tast, met een papieren vodje, ik bevochtig het vodje, schuif een briefopener van elpenbeen in het met mondvocht bevochtigde vodje. For nowadays indiviuals, like nations, like animals, can organize their mental life almost at will. Ik open de keukendeur, wandel in de tuin waar alles blauw is, het uitspansel, de bedrading mens. [ ]

Geen opmerkingen: