woensdag 26 februari 2020

[ ] 

Ik herinner me dat Zambra zei dat, nu ja, ik zeg ik herinner me dat Zambra zei dat, ik bedoel ik las dat Zambra schreef dat, wat hetzelfde is, om te beginnen is Zambra, dat spreekt voor zich, om te beginnen is Zambra Zambra, ook als hij het niet is, latino, met z'n blote billen op een of andere latrina, ah, ah, maar ik ken hem alleen als hij het wel is, Zambra, Zambra die dan doodeenvoudig de auteur van het boek is dat ik lees, ook als ik het niet lees, die auteur van het boek dat ik niet las, juist, wie zei je ook weer? maar van Zambra heb ik twee boeken gelezen, twee, twee, niet uitgelezen, twee, we gaan toch niet moeilijk doen over drie vier bladzijden, van Zambra heb ik toch ongeveer alles gelezen minus veertien bladzijden, vijftig, maak er vijftig van, ik ben traag, alles is veel, vijftig bladzijden is veel, zo traag dat ik me niet herinner hoe traag ik ben, ik zit met Zambra op bladzijde vijfendertig, Zambra die dan doodeenvoudig de auteur is van het boek dat ik lees, ook als hij het niet is,
Een ongeluk is gauw gebeurd.

Geen opmerkingen: