dinsdag 25 september 2012

euh

Ik geef een vorming over, euh, hoe geef ik financiële vorming. Zegt, euh, een van de dames. Maar eigenlijk ging het, euh, over, euh, vorming, het financiële was bijkomstig. Dat kun je ook in, euh, België volgen, zo'n, euh, f****** training. Merkt een van de andere dames op. Een Peruaanse, euh, terriër, die in Finland werkt, Vervolgt de dame. had een afspraak met een Belgische, Dat was een goeie he, zegt ze later. met een Belgische, euh, Denkt hierover na. Uw tijd is op, mevrouw, kom ik op hartelijke wijze tussenbeide. Het woord waar u over nadacht is Himalayaketen. Een Peruaanse terriër die in Finland werkt, had een afspraak met een, euh, Himalayaketen, shit, die allochtoon is, van, euh, Marokkaanse afkomst en, euh, een mondje Frans sprak. Daar kwam Vervolgt de dame. gauw een, euh, cabaretje van. Van 's ochtends tot, euh. 's Ochtends 9 uur scharp uit de veren en dan de hele dag over, euh, industrie zeiken Dit had ik zelf bedacht kunnen hebben. tot, euh, 's avonds, Tot ze daar zo suf van werd, bedenk ik. Want, kijk, de concurrentie met Pekinese darmworst is mega. Daar is sinds, euh, mensenheugenis, geen, euh, daar is sinds mensenheugenis geen zeik aan veranderd. Corleone, zegt de dame. De Peruaanse, euh, terriër had een afspraak met Corleone. Corleone, Zegt ze. ik vind dat, Euh. megashitgrappig. Smakelijk he, zegt ze. En alles opeten he, zegt ze. De rest ook he. Grrr.

Van samenstelling veranderen.

Geen opmerkingen: