vrijdag 28 juli 2023

28 juli

1. ik doe, ik doe, ik doe iets voor jou, Een manier van spreken.
en dan hangt het van jou af wat jij ermee doet.

2. Ik vraag me af, zegt de persoon die ik hiermee aan het woord heb, een dakloze, waar de mensen de tijd vandaan halen om een boek te lezen. Ik kan het niet, zegt hij.
Tenzij op m'n werk, zegt hij.

3. Toneel :
B./ Met wie slaap je dan? –––––––––––––––––– En ik was stil. Ik was stil.

De bekentenis, ik heb geen vrienden. Die Fransman bijvoorbeeld,
zegt hij na hier een poos over nagedacht te hebben –––– dat hij z'n plan trekt.

4. Het is teveel. Het is teveel. Het is erover.

Vraag : Wat doe je morgen? Antwoord : Morgen? Niks, niks, niks. Zaterdag. Niks, niks.
5. Aan de belendende tafel hebben ze over het een waterlek.

Het enige dat ik u wil zeggen, zegt de dakloze aan z'n maat, is dat ik als maandag binnen ben voor negen uur –––––––––––––––– [hiaat]

Aan de andere tafel iemand die het volgende zegt : Er gaan negen koeien in het interieur. En een van de daklozen zegt ik ga een gebouw kopen en het inrichten met struikgewas.

Aan de andere tafel komt de man ter sprake die wist dat hij zeker goed gekeurd ging worden door haar vader. [lachband]
To take is a mistake. Ze start liever als vrienden, zegt het jonge ding, met een geile tweede poot op, Wat klinkt als het begin van een roman. Met haar tweede poot, twee, zei ze, geil heeft ze niet gezegd, met haar tweede poot op, haar tweede poot op wat, Op z'n account.

Ik woon thuis, zegt. Ik woon nog altijd thuis, zegt ze.
In een watervlek.
Er is zij die het gewoon zijn en zij die het worden. Kut. In een roos veranderd. Stopcontact.

De schaduw van z'n hand doet een hond.
Rookt.
Is een hagedis. Rookt een sigaret. Cool.

Is weg.

Is de bedrijfsauto die ze hebben wou.

Geen opmerkingen: