woensdag 16 augustus 2023

[ ]

(R) Most commonly, a speech in the middle of the night, and downsteps, practically spoken.

Vervang, o naïeve tentoonstellingsbezoeker, het werk van de zo door u bewonderde geurkunstenaar door een vogelkooi.

BLEEDING Oh Your Genitals Luxurious
Gardens
my remark. Sorry. Guttural. oh my remark
grotesque innocence oh G failing knowledge my failing knowledge
Biology
genitals took place around the table
Oh Gladys Oh my Gladys
unusual moments of word come soaring from your mouth

the forbidden book Bladzijden met een fluoroze valhelm, met Aziatische geslachtskenmerken, met verticaal aangekruiste horizon, een kuil met op scheermessen kauwend addergebroed,
Van Massenhove, zijn stem is duidelijk hoorbaar, ik, ik, ik, auto's, het over inwendige sporen gekromde project,
lopen, op, op, op, blootsvoets, grassen, het meervoud, het over inwendige sporen gekromde traject, hond, leiband,

VOICE Ik heb een tijdelijke doelstelling. Die doelstelling zal ik u zo meteen mededelen. Het roken van een sigaret.
Om dit project te realiseren [een belachelijke hoeveelheid boeken] In een vooroorlogse sportcabine. Welke oorlog, vraagt ze.
Ze is klaar om er zo weer uit te stappen.

Geen opmerkingen: