donderdag 24 maart 2016

donderdag 24 maart

Ik vond het al een godsverachtelijke fuck eigenlijk, dat ik niet in staat bleek om soepel als een hond, net zo speels als een jonge god uit bed te kruipen en m'n tanden in Sjklovski te zetten, en met Sjklovski naar de latrine te kruipen, maar dat deed ik niet, ik draaide me op m'n zij, lag naar het kabaal te luisteren, keek naar het zonlicht, naar het boek van Sjklovski, naar dat van Willemsen dat zich onder m'n leesbril bevond, en toen alles weer zo obscuur geworden was dat ik me er hoogst persoonlijk niets interessants bij voorstellen kon, kreeg ik opeens met Tom Waits te maken, Tom die gedronken had en lacherig zei dat hij vijf idioten en een paardenkop wel net zo interessant vond, he jongens riep ik, het spaart op de tickets, toch, Tom in z'n ouwe onderbroek, maar niemand kwam kijken, zelfs de behaarde pik van een van de recensenten was helemaal niemand opgevallen en de meisjes waren opgebruikt voor ook maar iemand naar ze omgekeken had. Tom deed het van het lachen. Ik draaide me op de andere zij, probeerde wat anders te bedenken, lag naar het stof te kijken.

Geen opmerkingen: