1. Dertig eieren hadden er ingekund. Aan het water passeert een jogger. Een jonge dienster neemt de trap naar de bovenverdieping. Tekenen op de ommezijde van de tafelonderlegger of een stripverhaal lezen, dat is wat de kinderen doen.
2. Hoe lang de benen van de fietser ook zijn, en ze zijn best lang, door de manier waarop hij zit lijken de onderste ledematen op de veel kortere pootjes van een hagedis.
3. Op het gazon tussen beide rijstroken is een bejaarde man met een hark in de weer. Hij heeft bladeren bijeen geharkt, stopt ze in vuilniszakken. Onder de bomen op de middenstrook zijn zoveel bladeren dat hij er makkelijk vijftig zakken mee had kunnen vullen. Hij heeft twee zakken bij. De eerste zak zit propvol. Het is zo een van die gele zakken die we voor huisvuil gebruiken. Over het wegdek schuiven auto's. Ik zit in een van de auto's. De andere zak heeft hij in een spar gestopt. Voor hij aan het vullen van die zak begint, spuwt hij in de handen. Hij is er klaar voor.
4. Dagbladverschijnsel: het apenras van de maatpakken.
5. Het moeilijkste, zei Ian, is de cardanas doormidden snijden. Toen hij dat zei, ik luisterde, schreef op wat hij mededeelde, hadden ze net de cardanas van de DAF doormidden gesneden. Hiermee was het ook allemaal definitief, tijdens de winterstop zouden we in elk geval niet met dit automobiel naar Majola rijden. Naar de keuring kon misschien nog net. Op het groene formulier hadden ze in dat geval alleen aan te stippen dat het voertuig in twee stukken gesneden is. Dat is geen probleem. Er zijn wel meer dingen in twee stukken gesneden en dat gaat net zo goed.
6. Truth. A walk through shades of shit. Feel free to think the dog didn't do it.
7. Society nowadays became a gestapo-injected structure of series of dead rats. Gestapo As Seen here & now: boetes voor van alles en nog wat. Meer hadden de Duisters ook niet bedoeld, toen ze Wereldoorlog II begonnen.
8. She admired German expressionism.
9. The man sitting at the corner of the counter. The lady with the yellow hat works in Essen. She lives in Berlin.
The man who still sits at the corner of the counter. The man stands up, he says. He smiles, won't move.
Through galleries and frame he most often entered a graveyard. The sweetness of art today, gestapo-framed pictures.
zaterdag 16 november 2013
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten