vrijdag 23 september 2016

the singing painters


foto boven: during the second half of Ocean/ vlnr: Merlyn, Bart, Peter, Mathias
De set begon met Ocean.
Merlyn (drum) focust op Peter (double bass) en Bart (trompet). Wat vaak meespeelt als een soundcheck niet grondig gebeurt: Merlyn hoorde niet meteen wat Mathias deed. Ik evenmin trouwens.

onder: Merlyn, Bart en Peter. Merlyn heel erg aanwezig. Hij en Peter drummen de pannen van het dak.




The Singing Painters Meet Carver & Horn op het dak van het M HKA tijdens de Cloudknitters Special.
Het veertigste concert en het tweede van The Singing Painters Meet Carver & Horn.

Het eerste concert van The Singing Painters Meet Carver & Horn, dat van 28 mei 2016 in croxhapox, komt binnenkort op vinyl uit, een release van El Negocito Records.

Mijn plek is de houten kubussen, een micro, de leesbril. Ik neem het layback. Mijn idee met de set is dat de vocals niet de hele tijd door aanwezig horen te zijn. Ik doe een wandelingetje.

Geen opmerkingen: