vrijdag 7 maart 2008

vrijdag 7 maart

Aan de oprit stond een jongmens met een pancarte waarop hij of iemand anders LEUVEN geschreven had. Een ogenblik eerder had ik de tank volgegooid nadat ik eerst op het woonerf langsging en later bij Gandagas. Boven het landschap hing een transatlantische hemel. Ik hield een snelheid van 110km per uur aan, in de grijze verkeersstroom schoten op het linkerbaanvak razendsnel voertuigen langszij. Op de strook ter rechterzijde trok de kudde van het vrachtverkeer landinwaarts. Ter hoogte van Aalst ging ik er af, twee vrachtwagens waren me voor.
AALST (Aal, Aler, Aalst), raar stadje. Ik rij om de stadskern heen, beland aan het station. In Netwerk steek ik de crox-boeken binnen, 5 exemplaren van elke publicatie. Tijdens de terugweg, dit keer via de Gentse Steenweg, ga ik even bij Galerij C. Devos langs waar Pascal De Pauw een solo heeft. In crox hebben ze intussen Lu over de vloer gehad en... euh, hoe heet ie weer. Frips legt uit dat ze een tiental bezoekers hadden, twee exemplaren van H-art gingen de deur uit en iemand heeft een biertje gedronken. Uit de gegevens leid ik af dat Karen Vermeren langskwam. Er was koffie en Frips heeft voor rijsttaart gezorgd.

Geen opmerkingen: