vrijdag 14 januari 2011

vrijdag 14 januari

Jana zit aan een plank die op twee schragen rust. Op de plank, vlakbij de plek waar vorige week Melissa Mabesoone zat, ligt een lijvig boek. Ik heb geen idee waar Jana mee bezig is, ga naast het boek zitten, het verroert zich niet, op de cover staat

SOUND ART beyond music between categories
auteur: Alan Licht
foreword by Jim O'Rourke

'First separating sound from music can lead someone down a path of falling under the spell of the sound of an empty coffee can, and quite possibly be suitably satisfied.'
Dat is de eerste zin.

Naast het boek ligt een grondplan van de crox-locatie. Marc heeft zich daarmee bezig gehouden, herinner ik me. Naast het plan in 3D ligt een appel.
Wat voor appel het is, daar moet Jana niet over nadenken: 'een Jonagold,' zegt ze. Ze kijkt heel even naar de appel. Zurig en sappig, dat heeft ze het liefst.

SOUND ART is een editie van Rizzoli International Publishers, ontdek ik.
Ik besluit dat het om een boek van Kylian gaat.
Kylian is er niet. Waar Jana zit, is het tafelblad onder een onoverzichtelijke hoeveelheid spullen bedolven.

Geen opmerkingen: