maandag 28 september 2015

hij zei, zij zei

Het verschil kan niet verklaard worden door rijgedrag of andere factoren, benadrukken de onderzoekers.
De schatting is nog niet de helft, stellen de onderzoekers.
Johan vindt dat burgers en bedrijven geen fiscaal nadeel mogen ondervinden.
Om dat te doen trekt Koen 500.000 euro uit.
We hebben de oefening gemaakt, zegt Koen.
De regering plooit voor lobbychantage, zegt Michel.
De vraag, stelt Luk, komt van het personeel zelf, om uit protest in groep naar het Vlaams Parlement te stappen.
Als u met een dieselwagen van een van deze vier merken rondrijdt, zegt Jos, is de kans zeer reëel dat uw auto inderdaad met de beruchte software is uitgerust.
Hoeveel er daarvan effectief uitgerust zijn met de bewuste software, deelt Kris mee, is nog niet duidelijk.
Ik vind dus, zegt Johan, dat burgers en bedrijven daar fiscaal geen nadeel van mogen ondervinden.
Dat hoor je mij niet zeggen, zegt Vic.
Een houtkachel bijvoorbeeld, zegt hij, is veel vuiler dan een diesel.
Ik ken ook straten, voegt hij toe, met om de dertig meter een verkeersdrempel. Dat is een ramp.
Ik wil maar zeggen, zegt hij.
Jos: Ongetwijfeld spelen de trucjes ook een rol.
De uitstoot van NOX meten is een zeer complexe zaak, zegt Tony. Mathias specifieert: een uitlaatgas dat niet alleen schadelijk is voor onze luchtwegen, maar ook,
verduidelijkt Vic: die paar duizenden Tesla's, dat is groen speelgoed voor mensen met veel geld.
Maar er is nog een probleem, zegt hij.
Het stelde ons in staat, meldt Caroline, ziektebeelden te ontdekken of een eventuele traumatische doodsoorzaak.
Dankzij een lek dat ik ontdekte, kan ik het surfgedrag van iedereen nagaan, merkt Inti op.
Het enige wat ik daarvoor moet doen, zegt hij, is iemand naar mijn site lokken.
Wat hij doet, zegt Jos, doet me denken aan een programma dat de Franse privacycommissie gebruikt.
Je kunt ook incognitomodus surfen, tipt Inti.
Tja, je weet hoeveel de Zwitsers van chocola houden, grapt Trevor.
Ik moet toegeven, zei Michelle, dat ik soms doodsangsten uitsta.
Mijn hoofd voelt als de Syrische crisis, zei hij vorige week. Delen van mijn hersenen vluchten. Andere delen raken totaal in paniek.
Ik werd even snel gedumpt als een zak wiet, grapte hij.
In het ziekenhuis zei ze: Nu ben jij de knapste van de familie.
Zei Mel: Het is idioot hoe arrogant hij is.
We want better food, zou zo'n 10% van de 500 asielzoekers gescandeerd hebben.
Dit zijn groeipijnen die eigen zijn aan elk nieuw centrum, verzucht Hilde.
Voor 7 euro per dag ziet dit er vrij oké uit, meent Sanne.
Zelf zegt ze: Ik ben een migrant.
In Europa, meent Bakari, is alles. Werk, een goed salaris.
Wij zien migratie niet als een probleem, zegt Paloma.
In het zakje een duit van Theo: Iedereen die asiel wil aanvragen, kan bed, bad en brood krijgen.
De meeste West-Afrikanse migranten zijn zich hiervan niet bewust, weet Paloma.
Mogherini, vertelt Jules, wil dat beter gekeken wordt naar de illegale kanten van de migratie.
Ik heb er niets aan gehad dan problemen, zegt Ali, problemen, problemen.
Als de politie je stopt, stelt Hamid voor, dan betaal je, en kun je weer verder. Je kunt alles regelen, als je maar betaalt.
Alleen werd nog niet uitgeklaard hoe we dat gaan realiseren, stelt Gwendolyn.
Theo: Het is toch wel belangrijk dat we dat signaal uitsturen.
Het ligt voor de hand, erkent Joris, dat er als het om oorlogsmisdaden gaat meer aandacht is voor wreedheden tegen burgers.
Zij neemt de ene verkeerde beslissing na de andere, stelt Björn.
Het was dan ook bijzonder druk, bevestigt Anneleen.
Het was mij opgevallen dat veel van mijn spelers op training en tijdens een match weliswaar riepen, maar dat je hun stem niet hoorde.
Maar dus niet door kracht te zetten op de keel, verklaart Tiffany, want daar word je inderdaad hees van.
Het gaat om het recht van deze studenten om zich niet geïntimideerd of gediscrimineerd te voelen, neuzelt Isaac.
In wezen zetten ze me neer als een racist en een extremist omdat ik me uitspreek tegen de islam en tegen islamisme, reageerde Maryam geschokt.
Vertel me asjeblieft dat het niet waar is, reageerde David.
Dit is het nieuwste geval van idioterie in studentenkringen, voegde Kenan toe.
Maar een charter zal weinig uitmaken, meent Jan.
De methode, legt Alexander uit, is totaal verschillend.
Ik vind, zegt Serge, ik vind het bijzonder positief dat er al twee maanden voor de klimaattop in Parijs over het klimaat gesproken wordt.
Wat dat oplevert, zal over vijftien jaar moeten blijken, meent Dries.
En dus wordt er een passage bijgesleurd die daar eigenlijk niets mee te maken heeft, zegt Geert.
Ik dacht bij mezelf, zegt Ryan, what the fuck ga ik doen?
Wie op eigen houtje naar het festival wou komen, kon nergens parkeren, herinnert Debby zich.
Wie in de buurt van het festivalterrein een parkeerplaats vond, voegt ze toe, kon niet bij de ingang geraken.
De deelnemers, merkt Sven op, rekenen er nu op dat het beleid hun werk ernstig neemt.
Op cultureel vlak is het gewoon cinema, man, zegt Bilall.
Dus momenteel ligt er niet echt een boek op mijn nachtkastje, geeft hij toe.
Lachend: Check, ik heb een Van Gogh.
Ik weet wel, poneert Peter, dat iedereen zegt dat ik geen lange wedstrijd aan kan.
Ik heb mijn motivatie gehaald uit de toestand in deze wereld, zegt hij.
Maar deze keer is de teleurstelling groter, zei Greg.
Het heeft, legt Michel uit, te maken met de hele context.
Ik ben de kleedkamer binnengekomen en iedereen was aan het mekkeren, foetert Emilio.
Ik zeg altijd tegen mijn spelers, zegt Hesnik, dat ze mijn keuzes moeilijk moeten maken.
Ik had het erover met enkele spelers, aldus Hein.
Uiteindelijk, beseft Stijn, is alles terug te brengen tot kwaliteit.
What a waste of money!, rolde na 25 minuten uit het bezoekende vak.
Als kind, mijmert Lewis zat ik voor de televisie weg te dromen toen ik mijn idool Senna hier op Suzuka zag winnen.
Quinten lijkt klaar voor een nieuwe fase in zijn ontwikkeling, zei Dario.
Dat leek me het moment, zou Wouter later vertellen.
Gert glundert: Hoe ik me gedraag, dat is geen toneel, dat komt spontaan.

Geen opmerkingen: