woensdag 6 april 2011

hij zegt zij zegt (1)

Peter zegt: De verspreiding van deze wapens is verontrustend.
Kris keert vroeger dan gepland terug uit Brazilië.
Vic zegt: De Franstaligen zullen hun strijd pas staken als de kabeljauw voor de kust van Oostende Frans spreekt.
Pierre heeft een vast salaris van 1 miljoen euro en ontvangt 600.000 euro bonus van Dexia, z'n werkgever, voor zijn prestaties in 2010.
Kris keert vloekend terug uit Brazilië.
De Georgische luchtvaartmaatschappij Airzena reageert geschokt.
We hebben de garantie, legt Bart uit, dat die lucht geen impact heeft op de omgeving.
Jürgen zegt: Rome grijpt nu terug naar recepten van het verleden.
De voornaamste, zoniet enige activiteit van Eoliennes was de aankoop van de villa Casa Sofia, of 'La casa del principe Belga', op het Siciliaanse miljoenairseiland Panarea.
Meten is weten, zegt Hilde.
Jean-Pierre gaf ook al meermaals zijn afkeuring te kennen over een bijeenkomst die hij onder meer een 'organisatie van de PVDA' noemde.
Elio drijft Wouter in het nauw.
In de huidige politiek, meent Christine, maken we manisch-depressieve toestanden mee: de ene dag gaat het goed, de andere dag staan ze met getrokken messen tegenover elkaar.
Maar Didier was de kritiek voor: 'Iedereen weet hoe op de lotto te spelen.'
Jody zag hoe een VW Golf aan de rechterkant hen de doorgang belemmerde.
Het is een poging geweest, zegt Annemie, en het heeft tot niets geleid.
Maar dan moet de Vlaamse overheid ook geld geven, zegt Jan.
Nancy luidt de noodklok.
Ze hebben mijn broer vermoord, zegt Vanessa.
Bienvenu meent dat Kuifje in Afrika racistische elementen bevat.
Stefaan antwoordt op een schriftelijke vraag van Inge.
Paul zegt: Maar als die mensen de bevrijdende opvattingen op een andere manier ervaren hebben dan ze bedoeld waren, dan moeten we daar respect voor hebben.
Luc stak een hand in m'n broek, zegt Jelle, om me te helpen masturberen.
Hij heeft er eens goed mee gelachen, zegt Walter.
Karima geeft toe dat ze geld en luxecadeaus ontving.
Ilda verzamelde duizenden pagina's aan uitgetikte telefoongesprekken.
Barbara schonk haar plek in het familiemausoleum aan Sandro.
Veronica is zelf ook tweemaal in verband gebracht met een affaire.
Hij zei dat hij mijn huid wilde voelen, zegt Patrizia, hij hield me stevig vast, hij benam me de adem.
Noemi was zich van geen kwaad bewust.
Hij heeft mijn leven verwoest, kloeg Nicole tegen vriendinnen.
Rosa koesterde in haar appartement een marmeren beeld van de Maagd Maria en het kindje Jezus.
Voor gezonde jongens en meisjes van zestien, zeventien, beaamt Alexander, kan dat allemaal niet zoveel kwaad.
Regina leerde haar koe over hindernissen springen.
Alain liet weten dat hij daarover onderhandelde met Ban.
België hinkt achterop, stelt Thierry, als het over de verdediging van mensenrechten gaat.
Hij heeft een dankbaar uiterlijk, zegt Al-Jhani, met zijn gegroefd gelaat, zijn zonnebril, zijn weelderige haardos, zijn wrede mond, zijn hoofddeksels, zijn fantasiekostuums.
Als gewone burgers, zelfs kinderen, een wapendepot kunnen binnenwandelen en antitankwapens, landmijnen en luchtdoelraketten kunnen meenemen, dan heb je een echt probleem,' zegt Peter.
Abdulfater zegt: Maar dan duurt het minstens acht uur voor de NAVO in actie komt.
Günther is niet zo hard gaan twijfelen dat hij voortaan een kernuitstap wil bepleiten.
Jens bevestigde dat de radioactieve besmetting uit Japan nooit een bedreiging vormde voor de volksgezondheid.
Ivan zegt: Bij de zoveelste annulatie raken ze bedrukt.
Ja, geeft Adam toe, het ging om mensen doden.
Wie denkt dat onze sector met het grote geld gaat lopen, heeft het verkeerd, zegt Steven.
Luc en Rudy gaan gemeenschappelijke standpunten voorbereiden.
Te veel, zegt Johnny.
Ik vind dit ontzettend jammer, zegt Kim.
Luka zegt: Ik doe dit puur uit clubliefde.
Ik wil me niet bemoeien met andermans zaken, zegt Freddy. Maar ik vind
Ik kan nu zeggen, zegt John: 260 kilometer is echt ver.
Niemand is onklopbaar, zegt Michael.
Ik wil gewoon weer lekker op het veld staan, zegt Youri, en met voetbal bezig zijn.
Hij heeft het recht gewoon niet, zegt Ivan.
Steven zegt: Het kan zijn dat ik vertrek, het kan zijn dat ik blijf.

Geen opmerkingen: