vrijdag 9 mei 2014

vrijdag 9 mei


Ik zie het 1. zodra ik de zaal voorin betreed: Paulien en Aukje hebben stevig doorgewerkt 2. ter hoogte van Aalter: een file richting Gent van x tot Drongen. x staat voor Hertsberge 3. niet. In Brugge rij ik abuis een ondergrondse parking binnen. Die onder Het Zand. Ik begeef me naar de betaalautomaat drie verdiepingen hoger. Hier in Brugge kijken mensen naar me. Kijken? Ik struikel over oogballen. Niet eens vastkokend, vermoed ik.

Hilde interviewt Paulien. Isabelle,


die onder andere voor H-art schrijft, springt binnen. Omdat Hilde en Paulien in gesprek zijn, praat ze eerst met Aukje. Ik maak wat foto's. Tijana is in de backspace bezig, brengt nieuwe lagen aan, Jolien in de kubus. Op het plafond heeft ze een rode lijn aangebracht. Een vriendin zit mee aan. Jelle verdiept zich in presentatietechnieken. Later hebben we het over de oude Sanyo, een videoprojector die we in 2008 kochten. Van alle videoprojectoren die we hebben de jongste.
We rijden naar de Mediamarkt in Oostakker. Het idee is een BenQ HD TH681 beamer. Hebben ze niet in voorraad, in Oostakker.





vlnr: Paulien, Isabelle, Aukje, Hilde. Paulien wordt vanavond in het Stedelijk verwacht. Er is een etentje. Isabelle laat een balpen vallen. In een tas die in de hall op een van de stoelen terechtkwam, tref ik een boek van Alice Munro aan.

plek waar de balpen terechtkwam:





Geen opmerkingen: