woensdag 31 oktober 2007

woensdag 31 oktober

Benjamin Wylin hing aan de telefoon, of hij die CD-rom kan komen oppikken. Op het raamkozijn is een dooie vlieg terecht gekomen. Ik orden de betaalde en de nog te betalen vorderingen. Met die parkeerboetes liep het op gegeven ogenblik de spuigaten uit.
Een mailtje van Frank: Sarah & Charles hebben toegezegd voor herfst 2008. Een vloed aan mailtjes: Sarah Yu Zeebroek, Britta Bogers, Jules Sadee die een en ander bij voorkeur pas begin volgend jaar wil concretiseren, heeft nu wat anders te doen, Joel Verwimp van het Hotel Gridiron project, Antje Dorn waarvan in 1995 Öl Öl Öl in crox te zien was, maar geen mailtje van HAP, die hebben het te druk wellicht, wel Manor Grunewald die meedoet aan Open Atelierdag, Noe Kidder met een link die het niet doet, via Fia Cielen een uitnodiging voor 'The Wicker Man' uit 1973, dat en een portret over de Manson Familie, Nele Tas en een nog te maken afspraak voor atelierbezoek, liever zo dan het werk op een of andere tentoonstelling te moeten gaan bekijken, van werk weet je nooit op voorhand hoe het zich dan gedraagt. Marc die bevestigt dat de login van de encyclopedie het inderdaad niet langer doet, Frank die zich afvroeg hoe het met de belastingsaangifte zat.

De Blekersdijk heeft een schuimrand van oranjegele bladeren. Op een van de banken aan het water zit een jong stel, kinderstemmen stuiteren over de kademuur.
De croxpoort is niet op slot, tiens. Ik duw de poort open en parkeer de fiets onder de brainbox neonsculptuur. Stemmen, ah, ha ha, stemmen in de grote zaal. Pieter De Clercq en Wouter Feyaerts zijn er in gesprek. Telefoon van Robin van CUM. Had ik paar dagen geleden een mailtje gestuurd. Dan Benne die toegeeft dat het niets werd met die geplande route, van de schipper waarmee hij dat afgesproken had heeft hij niets meer gehoord.
Wouter en Pieter staan te genieten van het schemerduister in de grote zaal. Schoon he. We dissen anekdotes op over Telenet en Electrabel, van die blind date met het meiske dat we aan de telefoon hadden - allez allez madammeke, dat gij nu niet zoudt weten hoe gij ons zoudt kunnen helpen - tot dat met de postbemabte die de klacht ambtshalve op digitale manier verticaal klasseert. Dat het wat is met het dienstbetoon tegenwoordig. Benne trapt het af. Ook Pieter en Wouter gaan ervandoor. 't Is een moment om de post door te nemen.
Er is post van Gemeente Merelbeke. Het gemeentebestuur bevestigt dat de Bibliotheek de crox-boeken aankocht. Er is post van Ivago, het gaat om een nieuwsbrief. 'Goeiemorgen, welkom bij IVAGO!' Er is post van HDP en een factuur van RL Paints n.v., groothandel in verf, behang en vloerbekleding. De croques vandaag zijn met Fourme d'Ambert. Prince, vermist sinds zomer 2003, blijkt zich in een conglomeraat met Congolese Soukous van Rough Guide te bevinden. Interessant.

Een chat met Michiel van Alberts, Messchendorp & Company. Voor de volledigheid.
M. Dag Hans
zit in Chili
Straks hebben we opening hier. Je kan meer zien op: m100.cl
website
groet Michiel
je weet wel
de bECKETTMAN
HANS JE MOET WEL OP ENTER DRUKKEN
(ok, doe ik)
-Ah! Alberts & Messchendorp van Alberts, Messchendorp & Company!
M. hALLO
hEB mESSCHENDORP EVEN THUIS GELATEN
SORRIE
-Ja, hallo, in Chili. dit is trouwens mijn eerste chat. ik had nochtans gezworen dat ik me daar niet mee bezig wilde houden. lekkere ochtend daar in Chili neem ik aan
M. MAAR HIJ IS BIJ ME IN GEDACHTE
3 UUR 'S MIDDAGS
ACHT UUR OENING HIER
-en volop zomer neem ik aan en duivels mooie meiden dat zie ik zo voor me
M. ALLEMAAL HALF ONTBOEZEMD HIER,
ZUCHTEN EN DOOLOPEN
30 GRADEN
NAAR LINKS
-Is dat een Chinees contactje?
M. Vanavond doe ik een performance hier.
-Een mug streek neer op de entertoets. Wat niet niet zo goed afliep voor het beestje.
M. ha
en voor het toetsenbord
-Smurrie. Wegwrijven met top van wijsvinger rechterhand, liefdevol en met schijnbaar achteloze teerheid.
M. ga seffes een uur in nat zand liggen
buiten e grote expo
weer zoiets
waarvan je denkt
moet dat nou
-Beckettman, Beckettman. Hier in crox trouwens een mooie projectperiode. Die mdfwand hebben we weggehaald. Jullie project was het laatste project dus in de zaal zoals ze toen was.
Performance van?
M. ko je
kom je
-Een andere keer.
M. lekker war hier
war
warm
m
mmm
moet er vandoor...
groet
chileense groet
en kom gauw eens langs daar bij je
-ja, tot nog eens

Geen opmerkingen: